Lite historia

Idén till att börja göra namnsmycken kom då min dotter föddes mars-09.
Mitt intresse för att göra egna smycken var en process som växte fram under min mamma-ledighet då jag fann ett perfekt tillfälle att starta en hobby. I liten skala gjorde jag smycken till familj och vänner, fick även förfrågningar om jag tänkte börja sälja smycken. Eftersom det verkade som om intresse fanns så kontaktade jag Skatteverket.
I slutet av oktober-09 så drog jag igång "chrizzy smycken". Jag driver detta som en hobbyverksamhet, vilket innebär att jag redovisar inköp och inkomst i en T2-blankett vid deklarationen, men jag har alltså inget registrerat företag.

Utöver namn- och budskapssmycken så gör jag en hel del örhängen, armband, nyckelringar m.m

Har du frågor eller vill beställa ett smycke är du välkommen att maila mig på:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0