Viktig info


Vid beställningar tillkommer alltid kostnad för porto (brukar vara från 12:- och uppåt beroende på hur stor beställningen är).

Jag har inte angett priser på mina smycken på så många ställen, det eftersom de flesta smycken är personligt tillverkade på efterfrågan och pris anpassas utefter detta. Vill du veta vad ett specifikt smycke kostar så maila mig på: [email protected]

Då jag skickar efter material speciellt för de beställningar jag får så innebär detta att man måste vara ute i god tid med sin beställning.

Jag tillämpar förskottsbetalning, detta eftersom då jag har stansat ett namn- eller budskapssmycken så går det inte att använda detta till något annat (man kan alltså inte "sudda" bort ett stansat ord").

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0