Sega posten...

Hade ställt in mig på att få mina 3 leveranser med smyckematerial idag, men posten har inte kommit än!!
Var en misstänkt bomb i Västerås postterminal i går, men det skulle inte påverka så att det blev förseningar med brevleveranser sas det...
Men här sitter jag ändå och väntar!
Jag som ställt in mig på att göra klart beställningarna idag och ändå hinna börja tillverka "änglarna" som kommer vara ett nytt inslag i kollektionen.

Jag som väntade på material till mitt "hemliga" projekt också...

Kanske skulle gå och tillverka några örhängen av jade-pärlorna...

Har en massa nya planer på smycken som kommer dyka upp så småning om:
  • Stansade ringar i stainless steel
  • Stansade armband med amulettringar.
  • Ängla-örhängen och ängla berlocker
  • Ängel halsband
  • Massvis med olika örhängen
Håll även ögonen öppna för den tävling som jag kommer dra igång här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0