Planer

Än så länge stansar jag "bara" på nickelfri- eller silverpletterad metall, men har tänkt att börja göra på äkta silver också. Har även planer på att börja stansa finger-ringar i stailess steel. Även armband med budskap och/eller namn på har jag på "att göra listan" samt flera olika modeller av örhängen.

Väntar just nu på leverans från 3 olika ställen som jag hoppas kommer imorgon. Har nämligen ingenting att stansa på nu för tillfället... :-(

Har fått förfrågningar om jag ska starta en internetshop, men tänker börja i liten skala först för att se hur det går och dessutom är jag rätt ny på det här med att stansa.

Men om det är nåt smycke som ni är intresserad av så är det bara att kontakta mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0