Livet med småbarn

Nu är det mycket! Alla ni som har småbarn vet nog vad jag talar om! Ibland vill de små liven inte riktigt somna då man behöver det som mest... Jag satt och försökte jobba med att svara på beställningsmail och kolla smyckematerial som jag ska beställa hem, men min 1½ åring hade ingen direkt lust att somna, så jag fick sitta med henne i knät en stund och samtidigt svara på mail medan hon försökte trycka på tangenterna (så får ni nåt konstigt mail så vet ni varför!) Men nu har hon äntligen somnat utmattad i sin barnvagn ja, (i bland får man lösa det på det sättet).

Eftersom jag är föräldraledig med min dotter och är hemma på dagarna så består min arbetstid med smyckena utav den tid då hon sover, vilket är en timme efter lunch samt då hon somnar för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0