Mitt bidrag till rosa bandet

Mitt bidrag till rosa bandet 2010.

Liten berlock med rosa jade-pärla och ett band som det står "hope" på. Berlocken har ett lås som gör att den går att sätta fast på valfritt halsband eller armband etc.

För dessa tar jag 50:-/styck , då skänker jag 20:- till Cancerfonden. (frakt ingår vid köp av detta smycke)
Jag har enbart 3 stycken sådana så det är först till kvarn som gäller.

När du köper en sådan här berlock skickas den i en fin rosa organza-påse.



ALLA ÄR SLUTSÅLDA NU! Vilket ger 60:- till bröstcancerfonden! Tusen tack till alla er som var med och bidrog!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Halsband är så fina. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 19:35:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0