Namnsmycken


Chrizzy©

Dessa smycken pryder min hals.
Amulettringen har jag gjort men brickan med hjärtlänken har jag beställt från "Älskade barn"
Där finns även en bild på mitt smycke! Klicka här

Dessa smycken ovanför är sånna namnsmycken som jag tillverkar, både i nickelfri metall och i äkta silver.
Priser varierar beroende på vilken bricka, hur lång kedja och i vilket material man vill ha, hur långt namn man vill ha stansat, samt om man vill ha nån berlock med (hjärtlänken går utmärkt att få i både nickelfri metall och i äkta silver). Har du flera barn så går det utmärkt att jag kan stansa flera brickor som du kan hänga på samma halsband om du vill! Maila mig för prisförfrågan.

Tänk bara på att vara ute i god tid om du vill beställa ett smycke eftersom jag beställer hem material utifrån efterfrågan och ibland måste materialet beställas från olika leverantörer vilket kan ta tid.


Är du intresserad maila mig på: [email protected]


Jag tillverkar gärna smycke efter ditt önskemål så hör av dig till mig med din idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0