Födelse-minne

Gjorde även detta födelse-minne som man kan hänga ovanför barnsängen!

Dessa dog-tags är så stora så man kan stansa in hela meningar, här har jag stansat in både namn, födelsedatum, längd och vikt.
Om man vill kan jag även göra dessa som "adresslappar" som man fäster på resväskan, då det finns plats att stansa in både namn, adress och telefonnummer!



Chrizzy©

Just modellen ovan är i nickelfri metall,
Men vill man ha ett väsk-hänge så kan jag beställa in billigare dog-tags som är anpassade just för detta, dessa får man dock endast använda på väskor! (Då de
innehåller spår av nickel)
För ett sådant väsk-hänge kan jag ta ca 30:- + porto, lite beroende på hur pass mycket som man vill ha stansat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0