Änglar till salu

Eftersom det är snöstorm ute och julen börjar närma sig så tänkte jag visa upp ett par änglar som jag gjort i dag. Jag har endast gjort en av varje och dessa säljer jag nu.

Jag har ett gäng änglar som söker nytt hem.


Änglar med klolås, som kan hakas fast på tex ett halsband eller armband som berlock.
Finns bara en av varje.
Från vänster: genomskinlig ängel, röd ängel, orange ängel, gul ängel.
Pris 40:-/styck

Har även 2 par örhängen med änglar:

Färgerna är: rosa/aprikos med vitt huvud och vit med rosa huvud.
70:-/par

Änglarna finns endast i en upplaga och det är först till kvarn som gäller.
Vill du beställa? maila: [email protected]
skriv vilken ängel du vill köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0