Mitt vackra armband

Mitt ormlänksarmband har fått nya berlocker.

Ormlänksarmbandet har jag beställt färdigt, sen har jag gjort min egen säkerhetskedja och berlockerna har jag allihopa beställt från samma ställe. Allt är i äkta silver.

Lite om tanken bakom de olika berlockerna:

Huset symboliserar min dröm, längtan och önskan om ett eget hus till min familj.
Bollen med stjärnor och lila cubic zircona symboliserar min dotters namn som betyder stjärna.


Jordgubben symboliserar mig utifrån hur mina föräldrar träffades.


En liten nallebjörn får på ett sätt symbolisera min dotters födelse.

Sen är rosa min favoritfärg och jag gillar glittriga diamantliknande cubic zircona, så armbandet symboliserar kort och gott mig, händelser i mitt liv och mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0