Sista dag för beställningar

I dag är sista datum för att beställa smycken för att få dem innan jul och nyår.

När alla beställningarna jag nu fått är klara ska jag lägga tiden på att göra de nyheter för 2011 som jag har på idé-lagret! En del av priserna kommer även att ändras efter nyår, eftersom jag nu hållt mig strax över inköpspris så kommer många priser därför att höjas. Detta är även beroende på att silverpriset hos många av levarantörerna höjs. Vissa tags tar slut hos leverantören och de får in nya liknande som kostar lite mer, och detta måste jag såklart anpassa mina priser efter.

Kommande nyheter som ni kan hålla utkik efter är bland annat en kollektion med barnsmycken, långa örhängen i äkta silver, och välgörenhetssmycken.

Jag kommer att uppdatera bloggen med nyheter löpande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0