Nytt år nya priser

Från och med nu kommer jag att ändra priser på ALLA smycken, detta därför att jag tidigare sålt smycken för i princip materialkostanden och inte räknat med det jobb jag lagt ner på att tillverka dem. Detta är även beroende på att silverpriset hos många av levarantörerna höjs. Vissa tags tar slut hos leverantören och de får in nya liknande som kostar lite mer, och detta måste jag såklart anpassa mina priser efter. Så hädanefter kommer jag inte skiva ut så mycket priser här i bloggen som jag gjort tidigare utan prisförfrågan kommer ske via mail.

Jag kommer även att införa en fast kostad för pack och porto på 20:-

All info om hur det går till att beställa finns här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0