Flytt!

Publicerar denna text återigen...

På grund av flytt så kommer jag inte att kunna ta emot några beställningar på ett tag. Återkommer då det blir aktuellt igen. Däremot kommer jag fortsätta att lägga upp bilder på smycken!


Snart bor vi större så då kommer jag få mer plats att sitta och göra mina smycken på! Men fram tills det så kommer jag alltså inte att kunna ta emot några beställningar eller svara på mail. Hoppas ni har överseende med detta.

Även om det tar emot nåt enormt att avsäga mig beställningar nu då det trillar in en hel del beställningar så måste jag ändå göra det, har redan gjort 2 undantag, men nu är det bara 3 veckor kvar tills flyttlasset går och jag måste fokusera på det. Däremot gör jag lite smycken då och då när jag hinner, dock inga beställningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0