Höst och vardag igen

Efter en hektiskt sommar med flytt, renovering och fix så är vardagen och hösten här. Nu kan jag återigen ta emot beställningar. Har fått en hel del mail under den senaste tiden som jag försöker att svara på. Jag gör mitt bästa för att hinna ikapp med att svara på dem, så ha tålamod! Ler

Jag ska under hösten se över priserna för smycken, och uppdatera mig utifrån materialkostnaderna på silver osv. Har planer på att publicera någon form av prislista och kanske eventuellt en lista på smycken som går att beställa. Jag tänker att jag ska inrikta mig på några få smycken som går att beställa så det inte blir lika rörig som nu. Vad tror ni om det? Kom gärna med åsikter och förslag på vad ni vill se. Jag driver detta som en hobbyverksamhet och gör smycken då jag hinner. I dagsläget har jag möjlighet att arbeta måndag-onsdag och svara på mail under dessa dagar, om inget oväntat inträffar såsom vab och liknande.


Önskar er alla en trevlig höst!
00219110.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0