Uppdatering

Insåg att jag fått många mail i inkorgen att svara på, nu försöker jag svara på dem i tur och ordning. Jag gör så gott jag kan, så ha tålamod alla ni som skrivit! Kommer så smått att börja ta emot beställningar nu igen då vi kommit i ordning i huset. Eftersom jag enbart arbetar med smycken som en hobbyverksamhet på fritiden så är det rätt lång beställningstid på smycken.

Många frågor handlar om priser på smycken. Passar på att svara på de vanligaste frågorna här:

*1st namnbricka i äkta silver med valfritt namn/ord på kostar 200:- (kedja medföljer ej)
*Jag har inget material hemma, utan beställer hem det vid efterfrågan.
*Jag tar alltid ut en avgift för porto och packning på 20:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0